Sähköinen perintäkirje

Mistä on kyse?
Aloitimme sähköisten perintäkirjeiden lähetyksen 16.4.2025 alkaen. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli yritysasiakas on saanut alkuperäisen laskunsa verkkolaskuna ja kyseessä on julkinen verkkolaskuosoite, saavat he myös mahdolliset perintäkirjeet sähköisenä.
Lyhyesti tämän kanssa tarkoituksenamme on parantaa Asiakkaidemme saatavien parempaa kotiutumista rahankierron nopeuttamisella, kun manuaalinen käsittely vähenee.
Miksi sähköisen perintäkirjeen lähetys on kannattavaa?
Sähköinen perintäkirje löytää vastaanottajalle nopeasti ja turvallisesti – usein jopa minuuteissa. Vähennämme samalla hiilijalanjälkeä paperin käytön ja näiden kuljetuksen tarpeen pienentyessä, sekä minimoimme riskiä kirjeen vääriin käsiin päätymisen osalta, kun nämä löytävät luotettavammin perille sähköisesti.
Sähköisen perintäkirjeen perille löytäminen on helpompi näyttää toteen sekä tämän suorittaminen on huomattavasti helpompaa paperikirjeeltä katsomisen sijasta. Perintä hoituu sujuvammin, tehokkaammin ja vastuullisemmin.
Perintäkirjeiden sähköistämiseen kuin muihinkin asioihin liittyen pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen yritykset@brang.fi tai puhelimitse numeroon: 040 0609 883.