Tjänster på svenska

Om du har fått en faktura av oss:

fakturering@brang.fi

0400 609 883

Frågor gällande indrivningsärenden:

info@brang.fi

0400 609 883

Laskutuspalvelu, laskutus ja perintä
Arto ja Mona

100 % inhemsk och alltid på din sida.

Vi på BRANG har specialiserat oss på tjänster för försäljningsfakturans livscykel. Vi tar alltså hand om ditt företags fakturerings- och reskontratjänster samt indrivningstjänster åt dig. På BRANG har vi som mål att hitta lösningar som får din affärsverksamhet att fungera smidigt: dina fakturor blir betalda och din kund klarar av att betala dem.

Det viktigaste värdet som styr vår verksamhet är pålitlighet och det återspeglas i all vår verksamhet och i alla våra kundförhållanden. Pålitligheten är orsaken till att våra kunder har valt just oss. Vi är medlem i Suomen Perimistoimistojen liitto och vår verkställande direktör Mona Haataja är styrelsemedlem i förbundet. Vår affärsverksamhetschef Arto Kallio är ordförande för Åbo Företagare.

Välkommen som vår kund. Vi lovar att du är i goda händer.

Mona och Arto

Faktureringstjänsten i bruk innom 48 timmar

BRANGs faktureringstjänst är smart och ett mycket omtyckt sätt att ordna företagets fakturering. Helheten formas enligt dina behov, men om du vill tar vi hand om alla faktureringsåtgärder från början till slut.

  • Sändning av fakturor elektroniskt eller per post
  • Avtalsfakturering (till exempel för hyror eller medlemskap)
  • Betalningsövervakning
  • Betalningspåminnelser
  • Överföring av öppna fordringar till indrivning

Det tar i regel en dag att bli kund hos oss, och det tillför inget extraarbete för dig. Vi binder dig inte med månadsavtal och vi tar inte ut fasta månadsavgifter. Som vår kund kan du om du vill ta i bruk ett både lättanvänt och helt avgiftsfritt faktureringssystem.

Det bästa är att faktureringstjänsten kan anslutas till de populäraste programmen för ekonomiförvaltning. Vi är till exempel partner med Procountor och Netvisor, så ibruktagandet går enkelt.

Hur gör vi det?

Med hjälp av modern teknologi, professionellt IT kunnande och skräddarsydda processer kan vi betjäna alla typer av kunder. Vid behov erbjuder vi ett gratis faktureringsprogram, men våra betalningsbevaknings- och reskontratjänster kan också integreras med företagets befintliga ekonomistyrningssystem via API-gränssnitt.

Våra tjänster passar alla företag som är intresserade av att modernisera och effektivera sin faktureringsprocess.

Det spelar ingen roll ifall du har 1 eller 10 000 fakturor per månad, vi kan hjälpa dig

    Vill du ha mer information av våra tjänster?

    Denna form samlar er personlig information, för att vi skall kunna kontakta er och informera om våra tjänster

    Genom att godkänna termerna, försäkrar ni att ni läst och godkänt dataskyddsbeskrivning.

    Asiakaspalvelu

    Indrivning som värnar om kundförhållandena

    Hur sköter man företagets fordringar utan att göra kunden arg? Många skyggar för indrivning och tänker att en betalningspåminnelse riskerar samarbetet. Med oss behöver du inte bekymra dig för detta.

    Vi värnar alltid om dina kundförhållanden och agerar i alla situationer på ett bestämt men mänskligt och lösningsorienterat sätt. Att du sköter dina fordringar berättar att du värdesätter ditt eget arbete. Kontakta oss, så ordnar vi upp detta på en gång.

    BRANG Inköpsfakturatjänst

    BRANG Inköpsfakturatjänsten sköter hela processen som helhet. Vi tar emot inköpsfakturorna, sköter den elektroniska rutinen för godkännande och betalningen till olika banker samt skannar vid behov inköpsfakturorna och andra dokument åt dig.

    Tjänsten sparar mycket av din tid och du kan koncentrera resurserna till att utföra och utveckla företagets kärnuppgifter.

    Det är lätt att ta i bruk tjänsten och den blir snabbt en del av en smidigare vardag. Vår inköpsfakturatjänst riktar sig i synnerhet till små och medelstora företag, men lämpar sig för alla företag oberoende av storlek. Tveka inte att be om mer information!

    Frågor? Kontakta oss.