BRANG Ostolaskupalvelu – vauhtia laskujen käsittelyyn

12.11.2021

Yrityksen ostolaskujen käsittely on aikaa vievää työtä, joka erityisesti useimmissa Pk-yrityksissä jää monesti yrittäjän harteille. Ostolaskujen etsiminen paperikasoista, tarkastaminen, maksaminen ja lopuksi laskun arkistointi nielevät arvokasta työaikaa, jonka yrittäjä tai toimitusjohtaja voisi käyttää paremminkin esimerkiksi ydinliiketoiminnan kehittämiseen tai vaikkapa omien töiden laskuttamiseen.
Ostolaskupalvelu

    Etsiikö yrityksesi laskutus- tai perintäpalvelua?

    Täytä lomakkeen tiedot, niin soitamme!

    Tämä lomake kerää sinun henkilötietojasi, jotta voimme kontaktoida sinua sekä toimittaa lisätietoa.

    Hyväksymällä ehdot, vahvistat että olet lukenut ja hyväksynyt tietosuojaehtomme.

    Me BRANGilla olemme huomanneet monen yrittäjän tuskailut ostolaskujensa kanssa ja päätimme kehittää BRANGin asiakkaille uuden liiketoimintaosan, joka auttaa taklaamaan tämän aikasyöpön. BRANG Ostolaskupalvelun avulla siirtyminen sähköiseen ostolaskujen käsittelyyn on helppoa ja edullista. Sähköiset ostolaskut tekevät yrittäjän arjesta vaivattomampaa ja sujuvampaa. Ulkoistettu ja sähköinen ostolaskupalvelu vähentää huomattavasti yrityksen työtaakkaa ja vapauttaa arvokkaita resursseja muuhun käyttöön.

     

    Ulkoistettu ostolaskupalvelu – miksi se kannattaa?

    Ostolaskupalvelun avulla BRANGin asiakkaat voivat vastaanottaa, tarkastaa ja maksaa ostolaskut helposti, nopeasti ja sähköisesti.  Kun ostolaskujen käsittely on ulkoistettu, laskutusalan ammattilaiset vastaanottavat kaikki yrityksen ostolaskut, hoitavat tarvittaessa ostolaskujen skannauksen sekä sähköisen hyväksymisrutiinin ja maksatuksen eri pankkeihin.

    Palvelun käyttöönotto on helppoa ja ostolaskupalvelun käytöstä tulee nopeasti osa nykyistä sujuvampaa arkea. Samalla hoituvat myös asianmukaiset arkistointirutiinit, jolloin maksettuja ostolaskuja on tarvittaessa helppo palata katsomaan myös jälkikäteen.

    BRANG Ostolaskupalvelun hyödyt

    • Ostolaskujen sujuva käsittely: ei hävinneitä tai kasoihin unohtuneita laskuja
    • Ostolaskujen helppo maksaminen: yksinkertainen maksupainike tai tiedoston siirto pankkiohjelmaan
    • Ostolaskujen nopea läpikäynti: näet laskun tiedot yhdellä klikkauksella ja selaat vanhempia laskuja kätevästi arkistosta
    • Mahdollistaa myynnin kasvun: arvokasta aikaa jää muuhun kuten yritystoiminnan kehittämiseen

    Miten BRANG Ostolaskupalvelu käytännössä toimii

    BRANG Ostolaskupalvelu huolehtii ostolaskutuksen prosessista kokonaisuudessaan. Ostolaskupalvelun käyttöönotto ja käyttö on tehty mahdollisimman helpoksi ja käyttäjäystävälliseksi. Ostolaskupalvelua varten asiakkaalle avataan sähköinen ostolaskuosoite, josta lähetetyt verkkolaskut ohjautuvat suoraan BRANG Ostolaskupalveluun hyväksyttäviksi. Sieltä laskut on helppo vielä maksuun nappia painamalla käytössä olevasta pankista riippumatta. Myös tarvittavat paperisten ostolaskujen ja muiden dokumenttien skannaukset kuuluvat palveluun.

    BRANG Ostolaskupalveluun sisältyy

    • sähköisten ostolaskujen vastaanotto
    • paperilaskujen skannaus järjestelmään
    • sähköpostilaskujen vienti järjestelmään
    • laskujen maksaminen suoraan ostoreskontrasta
    • valmiiksi kirjanpitoa varten tiliöidyt raportit
    • laskujen automaattinen arkistointi
    BRANGilta saat yhdeltä luukulta sekä ulkoistetun ostolasku- että myyntilaskupalvelun, jolloin asiat hoituvat sutjakasti yhden yhteistyökumppanisi kanssa.
    Ostolaskupalvelumme on suunnattu etenkin Pk-yritysten käyttöön, mutta se skaalautuu helposti kaiken kokoisille yrityksille.
    Haluatko kuulla lisää?

    Ota meihin rohkeasti yhteyttä:
    myynti@brang.fi
    0400 609 883

    BRANGin myyntitiimi Turku
    Peter Hoffström
    peter.hoffstrom@brang.fi, 040 074 4082
    Hanna-Maria Ojala
    hanna-maria.ojala@brang.fi, 040 583 0754
    Mikael Santanen
    mikael.santanen@brang.fi, 044 714 2767
    Jukka Vesala
    jukka.vesala@brang.fi, 044 701 7572

    BRANGin myyntitiimi Pori
    Kari Kaivo-oja
    kari.kaivo-oja@brang.fi, 050 337 6478